søndag 28. februar 2010

Restegarnsluer




Jeg har fått brukt opp litt restegarn på disse to luene. Begge er bidrag til Luealongen på Hobbyboden. Voksenlua er Slip Stitch Stash Hat og er strikket på pinne 4 i alt mulig restegarn jeg har hatt liggende. Den ble jo en smule fargesprakende tilslutt kan man si;-) Den veier 76 gram.

Babylua er strikket i rester av Sisu, tror jeg. Den er strikket på pinne 3 og veier 24 gram.

Oppsummering så langt i år:

Brukt av garnlager: Januar: 1082 gr + Februar: 1819 gr = 2901 gram
Kjøpt: Januar: 480 gr + Februar: 0 gr = 480 gram
Fått: Januar: 50 gram + Februar: 200 gr = 250 gram


8 kommentarer:

  1. Hei.Riktig fine.Så nesten ut som de var heklet.Kjempe fine.Kjekt å få bruke opp restgarn.Fine farger.Ha en kjempe fin Søndagskveld.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett
  2. Jeg likte luene kjempefint. De passer til det meste. :))

    SvarSlett
  3. Kjempefine luer med flott mønster og flotte farger!

    SvarSlett
  4. Så flotte disse luene dine ble..

    Ønsker deg en fin og kreativ uke :-)

    SvarSlett
  5. flotte de ble. og deilig å få brukt litt restegarn vel?
    ha en fin ny uke :)

    SvarSlett
  6. Så flott blogg du har. Fine restegarnsluer.

    SvarSlett
  7. stilig strikkemetode!
    Den må jeg få med meg:-D

    SvarSlett
  8. Flotte luer .. også den blå lengre ned her.

    Likte veldig godt den lilla kurven og grytekluten under her .. veeeeldig godt :o)

    Ha en fortsatt fin uke - håper alt er bra med deg nå. Klemmer!

    SvarSlett