lørdag 27. februar 2010

Klut + Kurv




Det nærmer seg innspurten på februaralongene og det er på tide å få blogget det som er ferdig. Lille Rosin sin along på Hobbyboden har jeg denne måneden laget 2 bidrag. En klut med hjerter laget i Bomull Sport. Den er strikket på pinne 4 og veier 51 gram. Kurven har jeg heklet i samme garn med krok 3,5. Det er lagt dobbelt og ble litt tungt å hekle med, men kurven ble stødig. Jeg valgte å sy på blonden til slutt istedenfor å hekle den inn. Den veier 94 gram.


Det går fremover med øyet mitt, men jeg har fremdeles en stor, rød kul under øyet. Jeg håper den også begynner å gå tilbake snart. Tusen takk for alle koselige kommentarer jeg har fått i det siste:-)

7 kommentarer:

  1. Så flott klut og korg. Nydelig, rett og slett. Og for en tur du har hatt med det øyet ditt. Håper det snart er bra igjen. Stakkars deg.
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Kjempefint!!! Likte begge deler svært godt!
    Godt å høre at øyet er bedre, klem fra meg og kos deg;)

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe bra att øye er bedre.Nydelig kårg og klut.Kjempe fin å ha til gaver.Ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett
  4. Kjempeflott sett!!!
    God bedring med øye ditt.

    SvarSlett
  5. Nydelig sett du har laget:-) Og for en flott farge! Følger ikke den alongen til Lille Rosin, men ser jo at jeg burde det:-)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Heisann:)) Flotte luer med fine farger. Nydelig kurv og flott klut har du også laget. Men er godt å lese her at det går fremmover med øyeproblemet ditt,håper du ikke har så vondt lenger.
    Håper det leger seg snart. Ønsker deg en fin ny uke og en fortsatt god bedring:))

    SvarSlett