søndag 14. mars 2010

Sokk # 31: Sock Madness


Jeg har meldt meg på Sock Madness 2010, som går ut på å strikke et felles mønster så raskt som mulig. Mønsteret kom på onsdag, men jeg har ikke hatt så god tid til å strikke, så mine sokker ble først ferdig i dag morges. De 160 første går videre til neste runde og det tror jeg at jeg har klart. Da får jeg mønster til de neste rundene også, og jeg har ikke noe mål om å komme lenger enn det, siden jeg har mye å gjøre i heimen;-) Disse er strikket sideveis og og masket sammen. Etterpå er det plukket opp masker til tå, hæl og vrangbord, så det blir mye sammenmasking og trådfesting.

Mine er strikket i Sandnes mini palett på pinne 2 og veier bare 46 gram!

Det er en merkelig måte å strikke sokker på, men passformen ble ganske bra. Jeg tror ikke jeg kommer til å strikke flere slike. Det var en litt for tungvindt måte å strikke sokker på.

3 kommentarer:

  1. Sokkene var veldig fine. Jeg er beundrer av disse sokkestrikkere. :))

    SvarSlett
  2. Kjempefine sokker i nydelige farger! lykke til med sokke strikkingen!!

    SvarSlett
  3. Jøje meg for et res dette skal bli:O) Du er tøff!

    SvarSlett