fredag 26. februar 2010

Sokk #30 + Meret




Februarsokkene i Sokker 2010 på Ravelry er Fa Fa Fa Socks. Jeg har strikket mine i Senjagarn på pinne 2. Jeg valgte å gå ned til pinne 2 istedenfor 2,5, fordi jeg synes de sitter bedre på foten da. Disse ble jeg kjempefornøyd med. Perfekt passform! De veier 97 gram, så det holder akkurat med 2 nøster.


Sist fredag stilte jeg til start i OL-alongen på Uformelt i grenen Jaktstart. Vi skulle da strikke en lue vi fikk mønster til så fort som mulig. Jeg hadde ikke mulighet til å komme til mål siden jeg da var blitt syk, (som dere kan lese om litt lenger ned, hvis dere vil), men å bryte løpet var ikke et alternativ, så nå er endelig luen ferdig. Den er ikke vasket og blokket enda, men jeg bare måtte ta et bilde likevel. Den er strikket i Freestyle på pinne 4,5 og veier 81 gram.

7 kommentarer:

  1. Håper virkelig du føler deg bedre!
    Flotte sokker og lue i nydelig farge.
    Ha en fin fredagskveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei.Kjempe fin lue og sokker.Du er kjempe flink.Nydelig blå farge.Regner med att hun åver meg hær liker den godt.hi hi..Tove og blått.Håper øyet ditt er mye bedre.Tenker på deg.Ha en kjempe fin strikke helg.Klem fra Bodil..♥♥

    SvarSlett
  3. Fin lue og fine sokker. Håper øyet ditt er mye bedre.

    SvarSlett
  4. Heisann:)) Flotte sokker og lue du har strikket,er ikke lenge siden jeg strikket helt lik lue selv. Artig mønster og fin fasong på den. Men alt du har gått igjennom med deg selv nå høres ikke godt ut,men for håpe det går seg til snart,,ja helsevesenet her i landet kan en le av,det er rett og slett tragisk.
    Ønsker deg en riktig god helg og en rask bedring. Sender over en trøsteklem jeg:))

    SvarSlett
  5. Nydelig lue og flotte sokker.Håper øyet har bedret seg og ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  6. Jamme meg flotte sokker!!! Eg er BARE på nr 14 eg hehe Har stadi nye stiturer på andre prosjekt hehe

    kos degog ha ei herlig helg

    Klem Vibbedille ;))

    SvarSlett
  7. Fine sokker og fin lue, og så håper jeg virkelig at du er på bedringens vei. Innlegget under her var ikke morsom lesning så jeg håper ting går bedre nå.

    SvarSlett