onsdag 17. februar 2010

Bolla Pinnsvin


Jeg har vært med på et Garnmysterium på Hobbyboden. Det bestod av 2 deler. Etter første del hadde jeg ikke anelse om hva det ville bli, men da del 2 kom på mail, dukket det opp et lite pinnsvin. Mitt er strikket i Østlandsgarn og et pelsgarn som heter Chili. Det er strikket på pinne 6 og veier 131 gram uten "stuffing". Jeg må nok få tak i litt mer fyllmasse, for den kunne godt ha vært litt fastere i fisken. Minstemann er henrykt over den nye kompisen sin:-)

8 kommentarer:

  1. Så søøøøøøøt:) Jeg og vil ha!!!

    SvarSlett
  2. Åååå..den var jo bare herlig!!

    SvarSlett
  3. Fin og blå! Så koselig! Han har ikke fått eget navn da?

    SvarSlett
  4. Hei.Kjmpe søt.Nydelig blått Pinsvin.Ha en kjempe fin Torsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  5. Den var jo riktig så søt da .. :o)

    Artig :o)

    Ha en flott torsdag - klemmer!

    SvarSlett
  6. Den var bare helt skjønn,og en knallfin farge har den fått også.
    Ønsker deg en riktig fin helg:))

    SvarSlett
  7. Den var kjempesøt - skjønner godt minsten er henrykt.
    I morgen kommer jeg til Meløy, og jeg gleder meg veldig. En uke i nord, det er luksus det:-)
    Ha en koselig vinterferie-uke, med eller uten ferie:-)

    SvarSlett