mandag 15. februar 2010

New new shale cowl + Premie




Månedens bidrag til Tilbehørsalongen på Uformelt er ferdig: New new shale Cowl. Den er strikket i Baby merino på pinne 4,5 og veier 55 gram.


Jeg vant også premie i Luealongen på Hobbyboden. Den flotte premien jeg har fått er 4 nøster Ecologico Camel. Det har jeg aldri prøvd før, så det gleder jeg meg til å strikke av:-) Er det kanskje noen som har en fin ide til hva jeg kan lage av disse? Jeg lurer litt på om jeg skal prøve meg på Bella`s Mittens?

2 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fint.Nydelig blå farge.Riktig fin premie.Kjekt å vinne garn for ei som deg så er så flink å strikke.Ha en kjempe fin Tirsdag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  2. Inneheld det kamelull? Råkult! Bellas mittens er jo veldig fine då, så dei trur eg kan bli veldig fint.

    SvarSlett