mandag 31. desember 2012

Oppsummering 2012

Det er siste dagen i året 2012 og det er på tide med en liten oppsummering for året som gikk.
Bloggingen har dessverre ikke blitt oppdatert så ofte som jeg kunne ønske. Mye har skjedd i livet mitt dette året, men jeg har tatt noen nye veivalg og håper det skal bli litt bedre i 2013. Jeg har blant annet valgt å ha bare 1 jobb, så nå har jeg siden august levd av artistbyrået mannen min og jeg driver sammen. Jeg er stolt av at vi har klart å bygge det opp til å bli et levebrød etter alle disse årene.

Strikkemessig ser det slik ut:
Alt som er dokumentert i bloggen: Strikket opp 8616 gram
Det som ikke er blitt dokumentert i bloggen: 1142 gram
Tilsammen: 9758 gram
Det var faktisk mer enn jeg trodde:-)
Det meste av det som ikke er dokumentert, er ting som har forlatt huset uten at det har blitt tatt bilde av.
Nå har jeg ryddet i garnlageret mitt og har fått hobbyrommet mitt på stell, så nå er jeg klar for et nytt strikkeår. Jeg gleder meg til å ta fatt på et nytt hobbyår. Jeg er med på noen alonger også, men det skal dere få vite mer om senere.
Takk for alle besøk og koselige kommentarer i året som gikk.
Da håper jeg dere får en fantastisk Nyttårsfeiring og håper dere kommer og besøker meg også i 2013!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar