torsdag 27. desember 2012

Weathervane Hat

Jeg har, tradisjonen tro, meldt meg på noen alonger i 2013. I Luealongen på Uformelt er det allerede lagt ut noen oppvarmingsluer. Jeg har prøvd meg på Weathervane Hat. Den er strikket i Nepal på pinne 4,5 mm og veier 78 gram. En enkel og rask lue å strikke. Blir det tid, skal jeg prøve meg på en barnemodell også, eller kanskje en av de andre luene. De var fine de også.

Før jul stresstrikket jeg 5 ølvotter på bestilling. De skulle være julegaver og kom heldigvis frem til jul. Alle er strikket i Fritidsgarn og veier tilsammen 474 gram.
I dag blir det storinnrykk av julebesøk. Musikermannen kommer snart hjem fra spillejobb og jeg skal straks igang med å lage mat, men først litt frokost og en god kopp te som jeg skal drikke fra mine nye Mummikopper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar