mandag 3. desember 2012

Selbuvotter

Jeg har strikket et par selbuvotter på bestilling. Disse blir nok liggende under et juletre i Sverige. De er strikket i Rauma sitt 3-tråds garn, tror jeg, på pinne 3 mm. De veier 82 gram.
I dag er det -9 grader ute, men ikke vind, så det er egentlig et flott vær.
Jeg har fortsatt en del bestillinger som skal være ferdige før jul, så jeg må bare henge i å strikke. Jeg håper også å få bakt litt i ettermiddag hvis tiden strekker til. Jobbe må man jo også gjøre. Det er alltid travle uker nå før jul, men jammen er det koselig å pynte og vaske så det blir fint i huset. Jeg har fast rutine på rundvask før jul. Det blir ikke jul før jeg har ryddet og vasket i alle skuffer og skap. det er herlig å få kastet litt og sortert litt av det man har.
Hobbyrommet mitt er nesten ferdig, så det skal jeg snart vise frem her.

HA EN FLOTT DESEMBERMANDAG!!

2 kommentarer:

  1. Fine selbuvotter. Noen blir sikkert veldig glade for dem på julaften.

    SvarSlett
  2. Finnes ikke flottere mønster og votter!

    Ha ei fortsatt trivelig adventsuke, klemmings;)

    SvarSlett