lørdag 1. desember 2012

Nye ølvotter

Jeg er ferdig med en bestilling på 5 ølvotter. Disse kommer nok til å ligge under juletreet til noen i år. Alle er strikket i Fritidsgarn og veier totalt 466 gram. Jeg har nok strikket opp noen kilo med det garnet dette året og jeg har mer av det på pinnene. Bestillingene renner inn, så det er visst populære gaver. Jeg lager navn på dem, enten navnet på mottakeren, eller det står ølvott, vinvott og også kaffe på dem. Ja, de kan faktisk brukes til kaffekoppen også;-))

I dag skal jeg ta med minstemann for å hilse på nissen. Han er veldig klar og spent. 1. pakke i adventskalenderen skal også åpnes av alle 3 guttene mine. Jeg gleder meg mest til å høre hva de synes om kalenderne sine jeg. Veldig artig å lage kalender til dem, siden de alle setter stor pris på det. Ser ikke ut til at de ønsker at jeg skal slutte med det heller, siden det kommer små hint i løpet av november om de får dette året også. Hi, hi....
Håper dere alle får en koselig desember, både med og uten kalender:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar