onsdag 2. januar 2013

Godt Nyttår!

Året 2013 ligger nå blankt og ubrukt foran oss. Jeg gleder meg til å ta fatt på et nytt hobbyår. Jeg har meldt meg på en del alonger, både lue- og sokkealonger i tillegg til en along som dreier seg om å bruke av lagergarnet. Det blir spennende å se om jeg klarer å følge dem opp.
Jeg har meldt meg på noen alonger på Ravelry også. Der skal jeg blant annet strikke 52 luer på ett år. Det er hvertfall en stor utfordring. Første lua er ferdig. Den inngår også i en annen lualong på Ravelry, så det passer jo fint:-)

Mønster: Turn a Square
Garn: Heilo + noe spraglete ullgarn uten magebånd
Pinner: 3,5 + 4 mm
Vekt: 55 gram
Dette er en enkel og rask lue å strikke og perfekt til restegarn, så den blir det nok flere av.


Mitt neste prosjekt er Mariussokker fra den nye Mariusboka. Jeg elsker den boka og kommer til å strikke mye fra den i år.
Jeg strikker også en del på VM-genseren til eldstemann. Jeg er såvidt kommet et lite stykke opp på bolen, så det går ikke raskt. Det er ikke så moro å strikke på genser nr.2;-)

JEG ØNSKER DERE ALLE ET RIKTIG GODT NYTTÅR!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar