søndag 30. desember 2012

Snart 2013

Året 2012 går mot slutten og jeg har ryddet i garnlageret mitt. Jeg har sortert alt garnet i kasser og er nå klart for ett nytt strikkeår. Jeg gleder meg til å ta fatt på garnet jeg har på lager. Utfordringen blir å finne prosjekter hvor jeg får brukt restegarnet mitt. Synes det er vanskelig å finne noe jeg kan få brukt 5-35 gram garn på, men luer og sokker kan jeg bruke noe på. Jeg har også lyst til å få brukt opp noe av det ukurante garnet jeg har på lager. Det meste av det har jeg fått hos andre.
Noe av det siste jeg har fått ferdig i 2012 er et par Mariussokker til 18-åringen. De er strikket i Smart på pinne 3 mm og veier 119 gram.


3 ølvotter ble strikket i full fart på bestilling siste uka før jul. De nådde heldigvis fram til julaften slik at de kunne bli gitt bort i julegaver. Alle strikket i Fritidsgarn og vekten er på tilsammen 280 gram.
I løpet av dagen i dag skal jeg ta en oppsummering på hva jeg ikke har blogget i år. Noe av det er dratt ut av huset uten at det ble tatt bilde av, men det meste er veid så jeg hvertfall vet hvor mye garn jeg har brukt. Jeg har også blitt med på noen alonger og jeg har også satt meg noen strikkemål i 2013:-) Noen forsetter må man ha, hi, hi;-) Hva er DINE strikkemål i 2013?

1 kommentar:

  1. Strikkemål ja :) Tror det blir å strikke det som faller seg, vet at det er vanskelig å holde seg til mål. Nyt de to siste dagene av dette året!

    SvarSlett