mandag 7. januar 2013

Jeg har mer lekkert garn å vise fram!

Jeg er så stolt av alt det nye og fine garnet jeg har tatt inn:-)
I dag skal jeg vise frem 3 flotte alpakkagarn.
"Snuggle" er hesper på 100 gram og har 95 løpemeter.
Anbefalt pinnetykkelse: 6,5-8 mm.
Det består av 55% alpakka, 15% ull og 30% acryl.
Kr. 58,- per 100 gram.
Jeg har 10 hesper i fargen "Winter Sky"

"Glimmer" er nøster på 50 gram og har 168 løpemeter.
Anbefalt pinnetykkelse: 3-3,5 mm
Det består av 95% alpakka og 5% polyester, som er vakre glittertråder i garnet
Kr. 54,- per nøste.
Jeg har 10 nøster i fargen "Purple Majesty"

"Paca de Seda" er nøster på 50 gram og har 83 løpemeter.
Anbefalt pinnetykkelse: 5 mm.
Det består av 80% alpakka og 20% silke. Et utrolig mykt og godt garn.
Kr. 48,- per nøste.
Jeg har 10 nøster av hver av fargene: "Cranberry" og "Chocolate"


Likte du noe av dette garnet? Hvis du ønsker å bestille noe av det, er mailadr min: elin@trygvesartistbyra.com
Porto er postens takster:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar