søndag 12. februar 2012

Morsdag

Gratulerer så mye med morsdagen, alle mammaer!!
Her startet dagen med frokost og pakke. Jeg har fått meg et nytt vidunder, nemlig iPad 2! Det er en felles morsdag- og bursdagspresang og jeg er helfrelst på apple sine produkter. Jeg fikk meg iPhone 4s for ikke lenge siden og jeg er veldig fornøyd. Minstemann har fått prøvd ut Angry Birds og er blitt hekta allerede. Jeg får nesten ikke prøvd ut vidunderet selv.
Gleder meg veldig til å få prøvd ut iPadden:-)
 
 Jeg har fått ferdig en ny Gehry, denne gang strikket i Cortina Soft på pinne 6 mm. Den er februarmønster på Hobbyboden sin luealong, så da måtte jeg jo strikke den en gang til. Den veier 101 gram, så jeg måtte over på 3. nøste for å få den ferdig.
Jeg har også strikket ferdig Heart Dishcloth. Passer fint nå til Valentindagen på tirsdag. Den er strikket i Bomull Sport på pinne 4 og den veier 28 gram.

1 kommentar: