tirsdag 14. februar 2012

Magnetbånd

Jeg har brukt formiddagen til å lage noen magnetbånd. Disse er kjempekjekke å ha for å følge med i mønsteret når man strikker eller hekler. De kan også brukes som bokmerke, til matoppskrifter eller andre steder der man vil ha et merke for hvor langt man er kommet.
Jeg tenkte å ta med meg noen på årsmøtet i Husflidslaget i kveld. Kanskje det er noen flere enn meg som vil ha? Siden det er Valentinsdagen i dag, passet det fint med litt rosa, rødt og hjerter:-)
Her ser du hvordan de brukes for å merke av når man strikker mønsterstrikk.
Hvis du vil ha et slikt, kan du sende en mail til meg og jeg sender det i posten til deg:-)
Mailen min: elin@trygvesartistbyra.com

4 kommentarer:

  1. Flotte magnetbokmerker.
    De er helt umistelige når man strikker mønster og skal følge med.

    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  2. Det blir bare så mye lettere i større diagrammer med en sånn!!! Så snilt å lage til mange:-)

    SvarSlett