fredag 17. februar 2012

Bosniatøfler

Jeg er ferdig med et par Bosniatøfler, strikket på bestilling. De er strikket i Safir på pinne 3,5 og veier 94 gram. Det er lenge siden jeg har strikket slike. Det er et artig mønster å strikke. Jeg har bestilling på to par til, men først skal jeg strikke opp litt mer uvenngarn;-) Jeg holder på med et par sokker og et sjal og skifter litt på å strikke og hekle på dem. Det går saaaaakte, siden garnet er så tynt, men det blir nok ferdig en gang.
I dag snør det noe voldsomt her, så musikermannen er allerede ute og brøyter for andre gang i dag. Får håpe det gir seg snart, for nå har vi nok snø.
HA EN FORTREFFELIG HELG ALLE SAMMEN!!

2 kommentarer:

  1. Bosniatøfler er det jammen lenge siden jeg også har strikket, men det er flotte tøfler. Dine var flotte i fargen, og ikke minst så er bosniatøfler gode å ha på føttene.

    Kos deg med uvenngarnet (glad jeg ikke meldte meg på), og du skal se det blir like bra det neste du lager også.

    SvarSlett
  2. Disse mener jeg var veldig populære for en del år siden, lenge siden jeg har sett slike nå. Fine i rødt... Synes du er flink til å bruke uvenngarnet :)

    SvarSlett