søndag 16. november 2014

Vinpose

Vinflasker er populære julegaver.
Da kan det være koselig å lage en vinpose til å ha utenpå vinflasken
som man gir bort.
De kan også brukes til pynt på bordet eller du kan ha den utenpå vannkaraffelen.
Kjappe å strikke er de også.
For å få det lille ekstra, har jeg strikket inn en effekttråd med paljetter.

Mønsteret finner du i nettbutikken min: HER

Mønster: Vinpose
Garn: Falk og Bling effektgarn
Pinner: 3,5 mm
Vekt: 65 gram

Det er litt vanskelig å få frem den fine effekten Bling gir på bildet.

I dag skal vi ta båten og kjøre å besøke svigerfar som er innlagt på opptreningssenter etter lårhalsbrudd. Været er nydelig, selv om det er et par minusgrader ute.

ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN SØNDAG!

2 kommentarer:

  1. Flott vinflaskeskjuler. Fann meg ei oppskrift i Hjemmet som kommer i morra. Viss eg rekker det, skal egprøve meg på ei slik eller flere til jul. Kjekt å kunne dra på besøk når man har havna på opptrenings senter. HA ein flott kveld videre

    SvarSlett
  2. Så fin flaskeskjuler du har laget. Det lille ekstra

    SvarSlett