torsdag 8. januar 2015

Norgesluen

Godt Nyttår til dere alle!
Et nytt blankt 2015 ligger foran oss.
Jeg har laget et nytt mønster i det nye året: Norgeslua. :-)
Jeg følger ivrig med på Tour de Ski og heier ivrig på de norske utøverne.
Snart er det også VM i Falun med mange flinke norske jenter og gutter.
Da er det kjekt med en supporterlue som viser hvilket land man er fra og heier på. :-)

Mønsteret er til både barn og voksne, så man kan strikke lua til hele familien.
Den er strikket i Falk og har teksten Norge rundt hele lua og har et norsk flagg sydd på foran på lua.

Jeg har også laget 3 dusker i nasjonalfargene, som henger bak lua i en tvinnet snor.

Mønster og garnpakker finner du i nettbutikken min: Ullkurven
Du kan også bestille ferdigstrikka luer, hvis du ikke har lyst eller kan strikke selv. :-)

Mønster: Norgeslue
Garn: Falk
Pinner: 3 og 3,5 mm
Vekt: 96 gram

For en sportsidiot som meg, gjenstår det bare å si:

HEIA NORGE!!!!!!

8 kommentarer:

  1. For ei flott hue. Vil tru den blir populær :)

    SvarSlett
  2. Før en kjempe flott lue.
    Regner med den blir vedlig populær.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du liker den. :)
      Prøvde å gå til bloggen din, men kom ikke til siden din.

      Slett
  3. Fin lue, og artig med de duskene. Perfekt til skisesongen! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det mimouna.
      Jeg elsker å se på de norske utøverne. :)

      Slett
  4. Knallfine luer, og artig med de duskene. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk så mye.
      Kjekt med litt ekstra på luene.

      Slett