søndag 31. mars 2013

Siste innspurt

Siste dagen i mars allerede.
Det føles ikke slik når vi ser på været vi har. Det er ikke mye som minner om vår.
Det har snødd masse i natt og både traktor og snøskuffe har vært mye i bruk i dag.
Jeg har vært ute og måkt i flere timer. Nå har mellomstemann overtatt for å måke snø av noen av takene våre, så de ikke skal ramle sammen.
Verandaen vår er helt nedsnødd, så det ble ikke noen påskesol her i år.

Fremdeles snør det, så hvor dette skal ende, det vet jeg ikke.

Jeg har fått gjort siste innspurt og strikket ferdig luene i luealongene jeg er med på.
Alle 3 luene er strikket de 3 siste dagene. Jeg ble akkurat ferdig i tide.
En lue til mannen, en heklet damelue og en barnelue.

Mønster: Jacques Cousteau
Pinne: 4 mm
Garn: Superwash ullgarn
Vekt: 84 gram
 
Mønster: Heklet lue fra Drops
Krok: 3,75
Garn: Lima
Vekt: 78 gram
 
Mønster: Sea Dream fra Drops
Pinne: 3 mm
Garn: Rubin
Vekt: 62 gram
 
 
Da er jeg klar for å starte på en ny måned:-)
Nå håper vi virkelig at det snart er vår.
Snø har vi fått mer en nok av denne vinteren.
 

2 kommentarer:

  1. No snør det her også. Har kome 5 cm på eit par timer. Skal vel ikkje klage i forhold til dere. Men vi ahr neten hatt vår her ei stund og da vil vi ikkje ha snø no når klokka er snudd mot sommer. Men vi får ta det vi får. Flotte luer alle 3. Har virkelig strikka dei siste dagene du da.

    SvarSlett
  2. Fine luer :) Håper snøen har begynt å avta hos deg nå, du hadde enorme mengder..

    SvarSlett