mandag 26. november 2012

Og at det er en nyttig ting kan ingen komme fra...

Ja, jeg begynner å komme i julestemning og denne strofen fra Alf Prøysens sang synes jeg passer bra til tittel på disse magnetbåndene jeg har laget i dag.
Jeg får aldri nok av dem. De er supre til å merke av hvor jeg er i mønsteret når jeg strikker. Ikke setter de merker heller, så mønsteret er like fint når jeg er ferdig med å strikke. De kan fint brukes av dem som hekler og broderer også.
Nå hadde jeg solgt alle jeg hadde, så det var på tide å lage noen nye.
Hvis du trenger et slikt, kan du sende meg en mail til: elin@trygvesartistbyra.com
Jeg tar 40 kr stk for dem + porto.
Da skal jeg fortsett å nynne på julesanger og så skal vaskekosten svinges på vegger og tak på kjøkkenet mitt i dag.
HA EN SUPER SISTE NOVEMBERUKE!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar