torsdag 29. november 2012

Nye gardiner

Jeg har invistert i nye julegardiner i stua og på kjøkkenet. Bildene ble ikke så gode siden det var mørkt ute og bildene ble tatt med iPhonen min.
Stuegardinene måtte legges opp for å ikke henge i gulvet og det var et herk å sy i polyester. Det tok en evighet og jeg måtte ha tett i tett med knappenåler for at det ikke skulle forskyve seg.
Jeg syntes de ble litt snaue uten gardinbånd, så da tok jeg meg en tur på mitt nye hobbyrom og fant litt bomullsgarn og litt kitten mohair og heklet noen selv. Jeg sydde på en liten blondesløyfe og noen perler og vips! hadde jeg gardinbånd, uten å ha brukt en krone:-)

Nå har jeg strøket lilla duker og fått frem adventslys og litt pynt, så nå er det meste klart for første adventshelg!

1 kommentar:

  1. Kosligt du har fått det til advent:) Har vore vekke i helga, så eg har ikkje fått pynta til advent enda. Ha ei fin adventstid:)

    SvarSlett