torsdag 22. november 2012

Ølvotter i fleng

Siden bloggen min har vært nedprioritert, har jeg mye jeg ikke har vist frem i høst. Alle disse ølvottene for eksempel;-) De er strikket på bestilling og veier tilsammen 562 gram. Jeg tror jeg har strikket over 30 stykker i år, så det har blitt noen nøster med Fritidsgarn. Gresset, var som dere ser, enda grønt og fint da bildene ble tatt, så november var enda laaaangt unna. Nå er jeg ferdig med en bestilling på 5 ølvotter og 3 par tovavotter, så det blir nok enda noen flere ølvotter her i bloggen, men jeg har litt annet å vise frem også, heldigvis:-)




3 kommentarer:

  1. Kule ølvotter :) morsom strikk dette, og fort gjort :)
    Har lagd 3 stk nå, og har tre til på bestilling.
    Hvilket mønster bruker du? Måtte gjøre om på det jeg hadde...

    SvarSlett
  2. Flott blogg du har:) og kjempestilige ølvotter, må visst prøve meg på desse:) ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  3. Jeg bruker Hobbyugla sitt mønster som utgangspunkt.-)

    SvarSlett