fredag 23. november 2012

Lester og lue

Mannen min er storforbruker av lester, eller sokker om du vil. Disse er strikket i Mor Aase på pinne 3 mm og veier 129 gram.

Gehryluen er strikket på bestilling. Jeg har strikket flere av disse. Veldig gode og fine luer. Denne er strikket i Cortina Soft på pinne 6 mm og veier 106 gram.
Nå er huset vaska, helgematen er handla inn og i kveld skal vi bare kooooose oss. I morgen skal jeg og 6-åringen se "Reisen til julestjernen" på kino. Regner med at julestemningen kommer sigende da:-) HA EN FLOTT HELG!!!

3 kommentarer:

  1. Ja, noen trenger sokker/lester mer enn andre. Godt at du er flink med pinnene og fikser det for mannen og andre.

    Høres ut som du og dine vil ha ei koselig helg med kino m.m
    Hei sveis !

    SvarSlett
  2. Nå har jeg vært på besøk i natten:)
    Lenge siden sist, og du har hatt en makeover på bloggen siden jeg var her. Den ble kjempefin:)
    Kommer nok gjerne innom innimellom, selv om det blir litt uregelmessig. Jeg er nemlig kjempelat å blogge for tiden.
    GOd helg til deg og dere:)

    SvarSlett
  3. så masse flott du har laget ;) Nydelig genserå heldig er han som fikk den ;) Lager du sånne magnet bånd fremdeles? Jeg er intr. Send meg en mail hvis du lager ;) bentelp@gmail.com

    SvarSlett