søndag 31. januar 2010

Sjal #2 + Hello Kitty




Jeg er ferdig med sjal nr. 2: Citron. Det er strikket i Kauni på pinne 3,5. Det veier 138 gram. Det ble jo ingen sitronfarge på mitt sjal, men det kan jo lages i andre farger også. Det er et lett sjal å strikke, men det tar sin tid med 540 masker på slutten.


I Lille Rosin sin along kunne man også strikke Hello Kitty pulsvarmere. Hun har laget mønsteret selv. Mine er strikket i babyull på pinne 3 og veier 32 gram.


Oppsummering av januar:

Strikket: 1082 gram

Kjøpt: 480 gram

Fått: 50 gram

10 kommentarer:

  1. Nydelige farger i sjalet ditt; det så lekkert ut!
    Søte pulsvarmere også;)

    Ha ei god uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Så fint sjal og søte pulsvarmer.

    SvarSlett
  3. Kjempefint sjal, likte fargen veldig godt:)

    SvarSlett
  4. Heisann! Nydelig sjal i flotte varme farger,,og vottene er jo helt skjønne. Ser også det er litt annet nytt her også. Jeg legger deg til under link i bloggen min. Ha en fortsatt fin søndag og en ny flott uke:-))

    SvarSlett
  5. Kjempeflott sjal du har strikka og pulsvarmerene er berre så søte:))

    SvarSlett
  6. Hei.Nydelig sjal og pulsvarmere.Kjempe fine.Nydelig farge på sjalet.Ha en kjempe fin Mandag.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  7. Disse citronsjalene er så fine, men du verden så mange masker det er rundt :) Nydelige pulsvarmere også, Hello Kitty er jo alle småpikers drøm...

    SvarSlett
  8. Herlige søte Kitty-pulsvarmere .. skikkelig prinsesse-ting .. :o)

    Likte veldig godt de fargene i sjalet ditt :o)

    Ha ei kjempefin ny uke og en flott februar!

    Klem!

    SvarSlett
  9. Skjønne Hello Kitty-pulsvarmere og et flott sjal. Det var nå veldig mange masker da. Slikt tar litt pusten fra meg. :))

    SvarSlett
  10. Det sjalet - i det garnet - tar bare pusten fra meg:-) Kjempelekkert!
    Ønsker deg og dine en flott søndag!
    Klem!

    SvarSlett