onsdag 13. januar 2010

Mystery Slippers + Kopptue




Jeg er med i Sokker2010 på Ravelry. I januar er det Mystery Slippers som er månedens mønster. Jeg har strikket mine i Labbegarn på pinne 4. De er i størrelse 45. De veier 96 gram uten knapper:-) De er lette å strikke og sitter godt på foten, så det kan hende jeg strikker flere slike.


På Hobbyboden er vi mange som har strikket kopptuer den siste uka. Vi fikk litt av mønsteret hver dag og til slutt kom en liten apekatt til syne. Min er strikket i Bomull Sport på pinne 4. Den veier 39 gram. Da har jeg strikket totalt 527 gram til nå.

3 kommentarer:

  1. stilige tøfler!
    Og ...aha, der er apekatten ja, nå fant jeg den;-)

    SvarSlett
  2. Artige slippers-tøfler-sokker :o)

    Spennende å strikke uten å vite helt hva som dukker frem - før man er ferdig :o)

    Ha en superfin torsdag - klem!

    SvarSlett
  3. Hei.Kjempe fin søt kopptue.Nesten for fin til å bruke.Veldig fine sokker så veldig go ut på foten.Ønsker deg en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil...

    SvarSlett