torsdag 26. februar 2015

Bestikksokker og Magnetbånd

Det nærmer seg påske og jeg er glad i å lage litt egen pynt til påske.
Jeg har strikket bestikksokker i gult og hvitt.
Fin pynt på påskebordet.

Jeg liker faktisk påsken enda bedre enn julen.
Det er blitt lange, lyse dager og det er koselig med turer ut og kos i solveggen.
Jeg liker også å lage god mat i påsken og pynte med gule duker og påskepynt.
Vi har ofte gjester og da er det hyggelig å dekke bordet fint med servise og bestikksokker.
På kveldene er det hyggelig å se påskekrim, strikke og spille brettspill.

Mønster: Bestikksokker
Garn: Falk
Pinner: 3,5 mm
Vekt: Totalt 60 gram


Jeg har også laget noen nye magnetbånd, både korte og lange.
Disse fester du enkelt rundt mønsterarket for å følge med hvor langt man er kommet i mønsteret.
Det er også kjekt for å huske hvor langt man er kommet til neste gang man skal strikke.
De tar lite plass og er enkle å ta med i veska.
Jeg klarer meg ikke lenger uten til mønsterstrikk. :)



Denne uka har minste vinterferie og nå er været blitt bra de siste dagene.
Da har vi fått skiene på og kommet oss ut på tur.
Jeg elsker å gå på ski og prøver å få meg en tur
når jeg har muligheten.

JEG ØNSKER DEG EN KJEMPEFIN DAG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar