tirsdag 10. desember 2013

Noen julegaver

I år blir det noen hjemmelagede julegaver.
Siden jeg også har fått dilla på å sy, blir det nok både noen sydde og noen strikkede julegaver fra meg i år.
Hausenvottene er fantastisk gode og varme votter.
De som har fått av dem, elsker dem.
Disse kommer til å havne under juletreet til noen i min familie.
De er sydd av ull og foret med fleece. En liten rest fleece er blitt til pynt utenpå.
Håper de faller i smak. :)
Jeg har også sydd 2 halser til voksne. Disse varmer godt og ligger fint utover skuldrene.
De er også perfekte for de som kjører motorsykkel. De bruker ofte slike for å holde varmen i halsen når de er ute og kjører.
Litt pynt har jeg laget på disse også. De er høye i halsen og kan brettes ned, slik at de varmer litt ekstra.
Begge er sydd i fleece og er lette å sy.
Jeg er så vidt begynt med julebaksten.
Pepperkaker er bakt med minsten og akkurat nå steker jeg glutenfrie brød til mannen og vanlige grovbrød til oss andre. I ettermiddag tror jeg at jeg skal lage litt småkaker.

Hvilke sorter bare MÅ du ha til jul?

ØNSKER DEG EN RIKTIG FIN DESEMBERDAG! :))

1 kommentar:

  1. Veoit ikkje kva som skjer.Men kvar gang eg skrive kommentar til deg, så dette første forslaget vekk. Prøver igjenn.
    Flotte gaver du har laga. Vil tro dei vert godt mottatt. Alltid kjekt å få heimelaga gaver.
    Kjekt å ha både brødmat og kaker i skapet også. Børda blir vel aksnkje i frysen. Spørs om eg kanskje må bake litt viss eg finn ut at eg ahr tid eg og. Og om eg fårlysten da. Det er vel det som er spørsmålet. Håper du nyter førjulstida. klem

    SvarSlett