lørdag 26. desember 2009

Noen julegaver.




For tiden nyter vi juleferien og koser oss med god mat og fine turer ute. Minstemann har fått nye ski til jul, så de har vært flittig i bruk. (Heldigvis har vi snø....)


Noen av julegavene jeg har lagd i år er det nå på tide å vise frem. Det rosa sjalet er Multnomah, strikket i babyull på pinne 3,5. Det andre sjalet/skjerfet er Simple Things Shawlette, strikket i Opal sokkegarn på pinne 3,5.


Det kommer noen flere bilder etterhvert. Jeg må bare få dem lastet opp på dataen først. Jeg ønsker alle som er innom en fortsatt riktig GOD JUL!

8 kommentarer:

  1. Så flotte sjal du har strikka, supre julegaver!! Det vart nok glade mottakere av sånne fine og gode sjal:))

    SvarSlett
  2. Jøje meg for noen flotte julegaver!! tenker mottakere ble glade!
    Kos deg resten av jula og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Det er virkelig bra at vi har så fint vær, her var det nemlig skisko i blant gavene til de to yngste. Nydelige sjal du har strikket i julegaver, nå kan jo endelig førjulsstrikkingen vises fram ;) Fortsatt god jul til deg og dine!

    SvarSlett
  4. Så fine sjal du har strikket. Det er nok noen glade mottakere. :-)

    SvarSlett
  5. Så fine sjal, det rosae var jo utrolig lekkert :D

    SvarSlett
  6. Oppdal kaller.Kjempe fine sjal.Nydelig farger.Hær snør det og 11 minus.Skal prøve meg ut på ski i morgen.Ellers så er det å slappe av å sitte å kose seg å strikke.Hålder på å strikker to par sokker.Ønsker deg og dine en riktig fin og koselig Romjul..Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  7. heisann....så nydelige sjal du viser:) ønsker ei god jul videre:)

    SvarSlett
  8. Det rosa sjalet er nydelig :o)

    Håper du har hatt en fin julefeiring og jeg ønsker deg og dine et godt nytt år.

    Stor klem fra Toril :o)

    SvarSlett