lørdag 12. desember 2009

Linuslue + Tøfler + Award







Det er travle dager nå i desember og mye som skal gjøres, så det blir ikke så god tid til å blogge, dessverre. Jeg skal jobbe en uke til før det er juleferie og nå er det juleforberedelser, skoleavslutning og slikt som skal foregå den nærmeste uka.

Vi prøver å få med oss i Jul i Svingen hver dag på Barne-TV og jeg måtte jo bare strikke Linuslua til minstemann. Den er strikket i diverse restegarn som jeg har fått av mamma (Takk, mamma:-)) på pinne 4,5.

Minstejenta til min bror er 3 år og en nydelig jente....Hun har jeg strikket juletøfler til i Fritidsgarn på pinne 6. Litt pynt må det jo være til jentene, så jeg broderte litt på dem.

Jeg har også fått en award fra Bittami. Hun er utflyttet Meløyfjerding og har en kjempefin blogg du kan ta en titt på her: http://www.bittami.blogspot.com/

Jeg vil gjerne gi den videre til 2 andre flotte blogger jeg liker:

Ellers er det meste av julegaver av pinnene, så nå blir det litt alongstrikking fremover:-)

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for awarden. jeg blir så glad når jeg får en award.
    Klart du måtte strikke Linus lua. Vi ser "Jul i Svingen" hver dag, det er adventskos for oss.
    Tøflene er så.....fine.
    Ha en fin kveld. :-)

    SvarSlett
  2. Så fin Linus-lue og tøfler du har laget. Vi ser også Linus hver dag, og det er kjempekoselig:-) Ønsker deg ei flott tid framover - har det ogsså litt travlet så det blir lite blogging. Men vi tar det igjen etter jul!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Hei.GRATULERER med Awarden.Tusen takk for att du vil ji den til meg.Det setter jeg veldig stor pris på.Nydelig lue og tøfler.Du er kjempe flink.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg videre.Klem fra Bodil...

    SvarSlett
  4. Så flott den linuslua blei og tøflane vart supre, ein skikkelig fin gave!!

    SvarSlett
  5. De tøflene ville nok miniprinsessa her likt også .. :o) Kjempefine :o)

    Ha ei fin førjulstid :o)

    Toril

    SvarSlett