tirsdag 11. august 2009

Premie + Sokk #10




Jeg har vært så heldig å vinne i jubileumstrekningen hos Bittami:http://www.bittami.blogspot.com/ og se det nydelige garnet jeg fikk! Et kjempefint FAME trend i mange fargesjatteringer og et Online i nydelige lillanyanser. Her skal det bli nye sokker dere:-) FAME trend har jeg aldri prøvd før, så det skal bli spennende og Online liker jeg kjempegodt å strikke av. Tusen takk til deg, Bittami!


Jeg har også kjøpt meg et hefte med selbustrikk da jeg var i Bodø forrige uke, så nå skal det strikkes selbuvotter etterhvert.


Jeg har strikket sokkepar nr. 10 i 52ppIII i Järbo raggi på pinne nr. 4. Disse er i størrelse 45 og blir nok brukt av Musikermannen til høsten. Det er helt enkelt mønster med 2 rett og 2 vrang.

8 kommentarer:

  1. Det enkle ofte det beste! Tenker Bittami har sendt fint garn, hun strikker mye flott. Gleder meg til å se hva du gjør med garnet;) God kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flott premie :o)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott premie, og det heftet du har kjøpt er det mye fint i :D Jeg er så imponert over dere damene på hobbyboden som strikker det ene sokkeparet etter det andre, jeg strever meg gjennom et par nå, skulle egentlig strikke to til av samme type til tre søsken, men jeg får se hva det blir til. Kanskje dere inspirerer meg til å få ny sokke-strikke-lyst :)

    SvarSlett
  4. Grattis med flott premie, Online garnet er supert men det andre har jeg aldri sett før. Har heller ikke prøvd meg på Järbo, men tror det blir en dag :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med gevinst! For et utrolig fint vottemønster!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flott premie!
    Og du blir vel å lage noen flotte sokker av dette garnet, for jeg har sett igjennom bloggen din du stikker masse flotte ting, jeg er imponert!
    Takk for kommentar i min hobbyblogg!

    SvarSlett
  7. Så fint å høre at du likte garnet:-) Blir spennende å se sokkene som kommer ut av det - og også hvordan Fame trend blir. Har ikke prøvd det selv ennå, men det skal jeg nok snart. Har bare masse, masse andre sokker og garn som må strikkes:-D
    Ha en nydelig dag!
    Klem!

    SvarSlett
  8. Grattis med flott premie og det vottemønsteret ser nydelig ut:)

    SvarSlett