torsdag 13. august 2009

Blue Rabbit Hat


En av augustluene i luealongen er Blue Rabbit Hat. Jeg har strikket den i Rubin og Safir på pinne nr. 4. Som dere sikkert ser, ble det for lite av det mørkeblå garnet, så jeg måtte gjøre en vri:-) Jeg hadde bare 1 nøste og i følge mønsteret skulle det være nok, men det var det ikke. Jeg har strikket den i størrelse 2 år, men den ble passe til meg, så den ble altfor stor for 2-åringen min. Jeg tror ikke heeeelt jeg vil kle denne lua heller, så jeg håper jeg finner noen andre som kan bruke den.

4 kommentarer:

  1. Du finner nok noen som kan ha denne! Flotte farger! Til tross for 9 grader og regn håper jeg det blir lenge til lua kan brukes:) Fin senkveld til deg!

    SvarSlett
  2. Du hadde nok vakt oppmerksomhet om du skulle komme til å bruke denne ;) Men fin ble den, og i alle fall ville den vært det på en liten småtass!

    SvarSlett
  3. Så artig denne ble:-) Er litt i etterkant med luealongene, alle sokkene går jo foran alt.. hi hi:-)
    Ser du at det skal være stort strikketreff her i nærheten av meg? Fredrikstad og omegn. Hvis du har lyst å være med kan du får campe hos meg:-)
    Klem - og god helg!

    SvarSlett
  4. Denne var artig. Nydelige farger og mønster.
    Ønkser deg en fin helg :0)

    SvarSlett