torsdag 21. mai 2009

Miniatyrvotter.


Jeg har strikket miniatyrvotter. Disse er kjempefine å henge til pynt på jakker, ransel, pennal og du kan også feste en nål eller brosje på og ha dem til pynt på en strikket jakke. Ikke minst er de flotte å gi bort som suvenir hvis vi får besøk fra utlandet i sommer:-)
Hvis du har lyst på et par, send meg en mail. Jeg tar kr. 35,- inkl. porto per par. Du kan selvfølgelig også få dem i andre farger hvis du vil.

Disse er strikket i Heilo på pinne nr.3 og har forskjellig mønster på for- og baksiden.

8 kommentarer:

  1. Ååå så nusselige disse var! Kjempe festlige var de!

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅ det er vel noe av det søøøteste eg har sett!! Det er nesten så eg må fremmed tannpirkerene og prøve! skikkelige koselige smågaver!

    Koos deg og ha en herlig helg!

    klem vibbedille :)

    SvarSlett
  3. Så søte votter! Skikkelig nusselige, og ganske sikkert noe utenlandske gjester ville satt utrolig stor pris på. Kikket litt nedover for å se på 17.mai - så fin gutten din ble i VESTEN!! Jeg fikk ikke tid til å lage til min før 17.mai, men jeg skal lage den; om ikke før så i alle fall sånn at han kan ha den til jul. Skal gi deg et hint når den er klar:-) Nå for tiden bruker jeg flettepinnen fra deg daglig i et annet prosjekt:-) Ha en riktig fin helg, hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  4. Skikkelig søte! Tenker det er populært som souvenirer! Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  5. Kjempesøte småvotter. Har også strikket slike før og brukt dem til bokmerker. Lager da en lang tråd (som flettes eller snurres) og fester mellom vottene

    SvarSlett
  6. du og du...disse er kjempefine..hadde et par av disse festet på barnevognen til eldstemann....flink du e...go helg

    SvarSlett