søndag 10. februar 2013

GIVE AWAY!!

For første gang skal jeg kjøre en Give away på bloggen min.
Jeg har hatt blogg i mange år, men har aldri delt ut noe i forbindelse med jubileumer og slikt.
Nå er det jammen på tide å gi litt tilbake til deg som leser bloggen min:-)
 
Siden jeg er startet opp å importere alpakkagarn fra USA, passer det fint å ha en liten bloggcandy nå, siden garn for meg er som godteri. Fargene kan jeg ikke se meg mett på og nytelsen det er å ta på og strikke av deilig garn, kan sammenlignes med følelsen det er å nyte deilige søtsaker.
Jeg skal starte opp en nettbutikk, men i påvente av at den blir ferdig, har jeg laget meg en side på Facebook.
 
Jeg deler ut 2 premier.
Den første gir jeg ut når jeg har nådd 500 liker på min nye side Ullkurven på Facebook.
Premien er hemmelig, men jeg kan røpe at du får muligheten til å prøve ut noe av det nye alpakkagarnet mitt:-)


 
Den andre premien kjører jeg bare her på bloggen min.
 
Premien er også her hemmelig, men her er det også muligheter for å vinne blant annet alpakkagarn.
Jeg regner med at det ikke er så mange av dere som har prøvd dette garnet, siden jeg er den eneste i Norge som forhandler det.
 
Reglene er som følger:
1 lodd for kommentar under dette innlegget
1 lodd for å være eller bli følger av bloggen min
1 lodd for å dele denne konkurransen på bloggen din
 
Du har altså muligheten til å få 3 lodd her.
Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du har.
Premien trekkes 1. mars
 
 
DA GJENSTÅR DET BARE Å ØNSKE DERE LYKKE TIL!
 


41 kommentarer:

  1. Blir et lodd for kommentar. Jeg følger via google reader men får ikke fulgt herfra ser jeg.

    SvarSlett
  2. Heisann! Er ikke på FB, men jeg tar gjerne et lodd her på bloggen i alle fall. :)

    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Så artig med nytt garn! Eg tek to lodd - kommentar og følgjar. :-)

    SvarSlett
  4. Blir to lodd, kommentar og følger. :) Akkurat nå funker ikke google sin følgegreie ser jeg, men jeg legger deg iallefall i google reader. :) Så får jeg følge når det funker igjen. :)

    SvarSlett
  5. Ett lodd på meg :-) Ha en fin søndag ...

    SvarSlett
  6. Spennende med nytt garn! Jeg tar gjerne to lodd, kommentar og følger:)

    SvarSlett
  7. Jeg tar ett lodd :) Ha en fin søndag og fastlavn :)

    SvarSlett
  8. Tre lodd til meg, takk! Håper vinnerlykken slår til :)

    SvarSlett
  9. Spennende. Jeg vil gjerne ha et lodd:-)

    SvarSlett
  10. Selvfølgelig har jeg lyst til å være med!
    Jeg trekker 2 lodd.

    SvarSlett
  11. To lodd til meg; følger og kommentar :)

    SvarSlett
  12. Så gøy, jeg trekker 1 lodd:)

    SvarSlett
  13. hei. spennde blogg du ahr. takk for fin kommentar hos meg. Det hørtest spennde ut med det garnet ditt. eg er storforbruker av garn. Og blir mer og emr glad i alpakka. Skal ikkje sjå bort ifra att eg kjem til å bestille fra deg når du får til siden din.
    Lykke til

    SvarSlett
  14. Dette er jeg gjerne med på. 1 lodd til meg :)
    Det blir spennende å følge med på garnbutikken din etterhvert.

    SvarSlett
  15. Jeg er med, 2 lodd ;)
    Lykke til med garnbutikken, spennende prosjekt!

    SvarSlett
  16. Så spennende, jeg er med! Tar to lodd.
    Lykke til med butikken, det blir nok bra :)

    SvarSlett
  17. Takk for kommentar :)
    Spennende blogg, jeg hiver meg gjerne på med 3 lodd :)

    SvarSlett
  18. Takk for kommentar på bloggen min! Høres ut som et spennende garn du importerer, det ville jeg gjerne prøvd selv...

    SvarSlett
  19. Så spennende. Alpakka garn er bare herlig.
    Jeg trekker to lodd.

    SvarSlett
  20. Artig! Alpakkagarn er helt suverent, så dette må jeg bli med på. Trekker meg 2 lykkelodd, tvi tvi :)

    Ha en fin dag!
    Eli Kristin

    SvarSlett
  21. Jeg er en stor alpakka-fan, så jeg blir med på det fine lotteriet ditt med 1 lodd :-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  22. Så spennande og fint garn. Har lagt meg til som følgar. Så då blir det 2 lodd på meg. Lukke til med nettbutikk :)

    SvarSlett
  23. Hei og takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min! Jeg liker både å sy og strikke og hekle og det bærer nok bloggen min preg av. Det var en koselig blogg å komme til så jeg vil gjerne være følger, her kommer en kommentar så det skulle vel bli to lodd, det. Mvh Siri:-)

    SvarSlett
  24. Hei!
    Hyggelig at du ville være med på min give away. Jeg vil gjerne prøve lykken hos deg også med to lodd:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  25. Hei hei.
    Takk for hyggelig kommentar. Jeg blir gjerne med på giveawayen din, og trekker et lodd. Alpakkagarn er jo det beste :)

    Mvh Gina

    SvarSlett
  26. Ser frem til nettbutikken er oppe og går:)
    Fb er ikke en arena for meg, men to lodd er jo mye:)

    SvarSlett
  27. Jeg legger meg til som følger og trekker 2 lodd:) Så spennende med nytt alpakkagarn!

    SvarSlett
  28. Jeg tar et lodd! Spennende med import av garn. Sokkene var fine også, jeg har en mann som din som elsker ullsokker, og til tider stikker av med mine, de skeive sokkene har jeg strikka før, de sitter godt på foten.

    SvarSlett
  29. Hei, så spennende! Fin blogg du har også.
    Jeg vil gjerne være med, tar tre lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  30. Så spennende med nytt garn! Jeg liker veldig godt alpakka så gøy med en ny nettbutikk, må nok titte innom der når du åpner:-)

    Jeg tar to lodd, legger meg til som følger og håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  31. Spennande med konkuranse då:) Eg har då klart å kapre meg 3 lodd.:)

    SvarSlett
  32. jeg tar 2 lodd. kommentar og delt på bloggen min.

    SvarSlett
  33. 1 lodd :)
    emiliedalan@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Vi er med!
    fabulocity.blogg.no

    SvarSlett
  35. Fin blogg du har og så spennende med nytt garn:)
    Det blir to lodd på meg, kommentar og følger

    SvarSlett
  36. 2 lodd på meg da :) La meg til som følger, og her kommer det en liten kommentar. Morsomt med alpakkagarnet ditt :)

    SvarSlett