mandag 11. juni 2012

Ølvotter i lange baner

Nå er det utrolig lenge siden bloggen har vært oppdatert. Livet har vært kjempehektisk, med alt for mye jobbing, så da har bloggen blitt nedprioritert.
Jeg har fått strikket en del innimellom likevel.
Ølvotter har jeg hele tiden bestilling på, så de er tydeligvis populære. Akkurat nå holder jeg på med en bestilling som skal gis bort i bryllupsgave og jeg fikk i helga bestilling på 3 fra en motorsykkelklubb.
Men, innimellom må jeg strikke litt annet også. Her har jeg strikket Lush Lovely Lacey Mitts pulsvarmere i Rosendahl på pinne 4,5. De veier 40 gram.


Her er to ølvotter og to vinvotter ferdige til levering. De er alle strikket i Fritidsgarn på pinne 6 mm og veier 93 + 99 + 92 + 98 = 382 gram.
Jeg ser nå frem til august, hvor jeg skal få bedre tid til mine kreative sider;-)
Jeg gleder meg kjempemasse!!!
HA EN SUUUUPER MANDAG ALLE SAMMEN!!!!

2 kommentarer:

  1. Knall tøffe! har lyst til å lage slike til min mann. vet du hvor jeg kan finne oppskriften?

    SvarSlett
  2. Ja, hvis du søker på hobbyugla og ølvott, så får du opp en slags oppskrift, litt nede i kommentarfeltet. Lykke til!.-))

    SvarSlett