mandag 6. desember 2010

Long time, no seen...







Nå er det evigheter siden jeg har blogget. Forklaringen ligger i at familien vår har hatt store omveltninger i livet vårt denne høsten. Nå holder ting på å roe seg, selv om vi er slitne alle sammen. Jeg har strikket en god del, men jeg har ikke funnet tid til å blogge, så nå kommer det nok ganske tett med oppdateringer de neste dagene:-)
Jeg får begynne med fiskelua, som er blitt strikket i masse forskjellig restegarn, men av samme tykkelse. Den er strikket på pinne 4 og veier 115 gram. Den hører med under alongen Strikk til barn 1-10 år på Hobbyboden. Jeg har også strikket et par Mary Janes sokker i rosa babyull. De er strikket på pinne 3 og veier 34 gram. En bunke Calorimetryer er det også blitt. De er strikket i forskjellige sorter superwashgarn på pinne 4. De veier tilsammen 234 gram.

Jeg er så vidt kommet i gang med julebaksten og skal bruke litt tid på å gå gjennom det jeg har strikket de siste månedene. Som dere ser, er det lenge siden bildene ble tatt. Vi hadde enda grønt gress på bakken, he, he.....

1 kommentar:

  1. Fint du er tilbake, det er ofte slik at når noe annet opptar oss så er det selvfølgelig mye viktigere enn å blogge. Blogging er så fint der kan vi gå ut og inn som vi vill. Fin fiskelue. :))

    SvarSlett