lørdag 3. april 2010

Langfredagsfjære + 2 par sokker











Tradisjonen tro, har vi vært og gått Langfredagsfjæra i Sleipnesodden. I år startet vi hjemmefra kl. 09.00 for å få med oss fenomenet. Litt vind var det, men ungene koste seg og lette etter krabber og tangsprell under tang og steiner. Etter en god runde på fjæra, var det bål og pølser på menyen til frokost;-)
2 par sokker er blitt ferdige: Cool Beans er par nr.2 i Sock Madness og er strikket i Senjagarn og Online på pinne 2,5 og veier 103 gram. Jeg gikk tom for Online og selv etter iherdig leting i Narviks ganbutikker fant jeg ikke rette fargen, så da måtte jeg bare fullføre i Sisu. Jeg må se om jeg finner rette fargen i en nettbutikk, slik at jeg får gjort dem ferdige i rette fargen.
Kalajokisokkene er strikket i Bambino Ull på pinne 2,5 og veier 69 gram. Disse er mars-sokkene i Sokker 2010, men jeg ble ikke ferdig med dem før 1.april.

4 kommentarer:

  1. Så lure dere var som dro tidlig avgårde i fjæra. Vi dro kl. 11, så vi fikk mellomstor fjære. Ungene koste seg uansett :) Flotte sokker som vanlig. Ha en nydelig påske videre i det skjønne været...

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder fra fjæra! Her i innlandet er vi neddynget i snø enda, og slike bilder får en til å lengte etter sommeren!

    Sokkene dine ble fine! Ser ikke at du har brukt annet garn på Cool Beansen dine ;)

    SvarSlett
  3. Mmmmm herlig tur og flotte sokker!
    KOS deg og NYYT resten av Påsken!

    Klem ;))

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder og sokker.
    Det ligger en pokal/award til deg på bloggen min. Klem fra meg :0)

    SvarSlett