mandag 16. mars 2009

Vårtegn og pulsvarmere.


Fjortisen ønsket seg pulsvarmere med fingrer og mamma er ikke tung å be! Jeg har tatt utgangspunkt i mønster til et par fingervanter, strikket litt kortere fingrer og tatt 3 omganger med 1 rett og 1 vrang til slutt for å få de til å sitte litt bedre. De er strikket i Robust på pinne 2,5.

Været har ikke akkurat vært det beste her i det siste, men i dag da jeg og lilleputten var ute og gikk tur, fant vi noen små hestehov som dukket opp mellom den smeltende snøen. Et lite vårtegn kan være godt å få nå, så jeg legger ut et bilde av de standhaftige små gule:-)

3 kommentarer:

  1. Åååå - har dere funnet hestehov allerede? Hu hei - våren er i anmarsj!

    SvarSlett
  2. No e våren kommen til åg ser jeg, hæææærlig!

    SvarSlett
  3. Hei, tusen takk for super HV-gave:-) Jeg er kjempeglad for den!
    Så mye fint du har laget - og så utrolig deilig med de første vårtegnene. Her ligger det massevis av snø enda, men det smelter litt hver dag. Takk igjen, hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett