lørdag 28. mars 2009

Hemmelig UVENN











Jeg har vært så gal at jeg har meldt meg på noe som heter Hemmelig uvenn. Det vil si at vi sender det styggeste og mest ubrukelige garnet vi har til en annen stakkar. I retur får vi selvfølgelig noe grusomt tilbake.
I dag fikk jeg min Hemmelig uvenn pakke.
Jeg må si jeg er temmelig fortvilet, for noe så grusomt skal du lete lenge etter!
Jeg har fått Lodden luxus, Bæsjebrun drøm, Ferske hårballer, Bomullskozepose, Mohairkosepose, Luxusrull, Tsjekkisk akryl og en heklalue som ikke er festet trådene på. Den klør visstnok noe voldsomt og loer i tillegg. Den som har vært så "snill" å sende meg dette, påstår at hun har arvet dette.
Siden det var mer plass i esken sendte hun med litt "flott" hudfarget bomull, grått garn som deler seg og brun og blå bomull.
I tillegg pågår det en konkurranse hvor vi skal lage noe kreativt av det vi har fått. Her trenger jeg virkelig inspirasjon, for dette var verre enn jeg kunne ha forestilt meg!
Det er nesten ingen av nøstene jeg klarer å ta i. Hårballene er definitivt verst! Jeg får kløe bare jeg tenker på å ta borti dem!
Hjertelig takk min hengivende uvenn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar