tirsdag 24. september 2013

Buzzador

Jeg er en Buzzador. Det vil si at jeg av og til får lov til å prøve ut forskjellige produkter og si hva jeg mener om dem, helt gratis, og fortelle venner og bekjente om det. Til nå har jeg prøvd ut tannkrem, gele og filmleie. Litt forskjellig altså. Nå har jeg fått tilbud om å prøve ut Priorin, et tilskudd for å stanse håravfall og få hår som er i hvilefasen til å vokse.

Jeg må si jeg er litt spent på dette produktet. Jeg skal prøve det ut i 4 måneder. Jeg har nå tatt et bilde av håret mitt slik det ser ut før jeg prøver produktet. Håret mitt ble ganske tynt etter at jeg ammet minsten i over 2 år. Jeg fikk også en del mangler på vitaminer og håret mitt er ikke blitt så tykt som det var før.

Da skal jeg blogge igjen om 4 måneder og fortelle dere hva jeg synes og vise frem bilde av hvordan håret mitt ser ut da:-)

2 kommentarer:

  1. så spennde da. Ammet du småen så lenge. det må eg sei er litt av ei bragd. I alle fall når eg tenker på kor lite eg amma mine da dei var små. Flink du

    SvarSlett
  2. Ja, det bare "ble sånn". Ikke planlagt egentlig, men jeg hadde muligheten, siden jeg jobbet bare halv jobb da. Han var 2 år og 2 måneder før han slutta av seg selv:)

    SvarSlett