torsdag 30. juli 2009

Fountain Hat


I juli er Fountain Hat en av luene man kunne velge å strikke på begge luealongene jeg er med på. Jeg har valgt å strikke min i Lerke. Den er strikket på pinne nr. 3. Det er en del telling på denne lua, så jeg klarte selvfølgelig å gjøre feil, slik at jeg måtte rekke opp halve lua. Slik går det når man skal skravle med gubben samtidig som man strikker. (Det er nå innmari godt å ha noen å skylde på også, ikke sant?;-))

Ja, ja... Luen ble nå ferdig før juli er omme uansett.

2 kommentarer:

  1. Den ble jo råflott, så samtalen med gemalen gjorde vel bare godt;) Det er enkelte strikketøy man har for de stundene man sitter alene, har et selv for øyeblikket. Da kan verken TV eller noen andre snakke til meg;) Ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  2. Synes denne lua ble veldig fin i Lerke. Var en del telling for å få hullene på rett plass, men de gubbene trenger jo å prate med oss av og til så ;) Takk for komplimenter om sønnen min. Vi strever med å få enten musikkskoleplass eller innpass i et band hvor han kan få utvikle seg mer. Nå spiller han i et band hvor han må lære opp de andre, men egentlig burde han hatt noen å strekke seg etter selv. Han likte de to halvtimene han fikk instruktør under Scene Ung (Ken Åge Hansen som også visstnok er fullbooket kommende skoleår), så vi leter desperat etter utviklingsmuligheter ;) Ha en fin kveld!

    SvarSlett